Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:

imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu,

wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Stylowe Party Marcin Szęszoł
Myślenicka 133a
30-698 Kraków

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na zwrot towaru, ale my dajemy Ci na to aż 30 dni!

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, 

wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Stylowe Party Marcin Szęszoł
Myślenicka 133a
30-698 Kraków

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami

dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

 

Szybka wysyłka

Zamówienia wysyłamy tuż

po skompletowaniu.

 

Nie mamy tego co potrzebujesz? Zadzwoń do nas!

Darmowa dostawa

Przy zamówieniach powyżej 250 zł

dostawa kurierem i paczkomatem gratis!

tel. 664 333 114

Sklep czynny:

poniedziałek - piątek  9:00 - 19:00

sobota 9:00 - 16:00

 

SHOWROOM Stylowe Party

ul. Myślenicka 133

30-698 Kraków

Swoszowice Centrum 1 Piętro

30 dni na zwrot

zamówione produkty możesz zwrócić

do 30 dni od daty zakupu

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium