Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Stylowe Party Marcin Szęszoł
Nowa 38K
32-031 Gaj

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na zwrot towaru, ale my dajemy Ci na to aż 30 dni!

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Stylowe Party Marcin Szęszoł
Nowa 38K
32-031 Gaj

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

 

Szybka wysyłka

Zamówienia wysyłamy tuż

po skompletowaniu.

Darmowa dostawa

Przy zamówieniach powyżej 250 zł

dostawa kurierem i paczkomatem gratis!

795 126 058

Infolinia jest czynna w godz. 9:00 - 17:00

w dni robocze.

Nie mamy tego co potrzebujesz? Zadzwoń do nas!

30 dni na zwrot

Zamówione produkty możesz zwrócić

do 30 dni od daty zakupu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl