Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:

imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu,

wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Stylowe Party Marcin Szęszoł
Myślenicka 133a
30-698 Kraków

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na zwrot towaru, ale my dajemy Ci na to aż 30 dni!

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, 

wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Stylowe Party Marcin Szęszoł
Myślenicka 133a
30-698 Kraków

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami

dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

 

Szybka wysyłka

Zamówienia wysyłamy tuż

po skompletowaniu.

 

Nie mamy tego co potrzebujesz? Zadzwoń do nas!

Darmowa dostawa

Przy zamówieniach powyżej 99 zł

dostawa paczkomatem gratis!

A powyżej 200 zł kurierem :)

 

tel. 664 333 114

Sklep czynny:

poniedziałek - piątek  9:00 - 19:00

sobota 9:00 - 16:00

 

SHOWROOM Stylowe Party

ul. Myślenicka 133

30-698 Kraków

Swoszowice Centrum 1 Piętro

30 dni na zwrot

zamówione produkty możesz zwrócić

do 30 dni od daty zakupu

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium